nehe..

när jag var ca 50 m från skolan ringde sandra och sa att tyskan var inställd. så himla jävla typiskt. men jag tänkte att när jag ändå var så nära så kunde jag ju se om mari var där iaf, men icke.. hon är sjuk, så jag fick inte göra mitt prov idag heller :/ men jag fick iaf träffa sara och dom andra flickorna.
idag har vi avslutningskort vilket innebär att alla var i omklädningsrummet och höll på att spöka ut sej. haha. jävligt roligt att titta på alla, faktiskt. hjälpte till och sminka och fixa hår och så en del också :) men jag ångrar faktiskt inte att jag inte är med... känns bra.

träffade på pia två gånger också... inte ett ljud. hon frågade inte varför jag var i skolan eller hur det var med mej eller nåntingt. det svinet tittade inte ens på mej! fy fan, vad jävla trött jag blir på fanskapet! men jag passade på att rensa ur mitt skåp en hel del när jag ändå var i skolan och det känns skönt eftersom jag känner mer hur nära slutet det är nu. inte många dagar kvar...

nej, nu ska jag gå och sätta på kaffe för jag och mami ska dricka lite. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback