kristianstad, here we come

god eftermiddag. har precis gjort mej iordning färdigt och packat klart och så.. sitter nu och väntar på att johan och dom ska komma och plocka upp mej. ser faktiskt fram emot den här helgen väldigt mycket. ska bli skönt att få komma iväg lite och så :)

har varit hemma från skolan idag också. har drömt så hemska mardrömmar inatt.. låter sjukt, men jag vågar inte gå till skolan :/ vet inte vad det är med mej, just nu. känns som att jag bara mår sämre och sämre för var dag som går. känns ju så himla dumt att inte vara i skolan nu när det är så himla kort tid kvar också. försökte komma iväg idag.. var uppe och åt frukost och så, men det går bara inte. jag  vet inte varför. men jag får vila upp mej under helgen och så får vi se hur det går nästa vecka.

när jag kom in i min garderob när jag skulle klä på mej såg jag att jag fått en skohylla att ha mina skor på, eller iaf några av dem får plats. hehe. jag tror att det är min syster gamla eftersom hon fått en ny. tack så mycket. ser mycket mer städat och så ut därinne nu. skulle vilja måla den svart eller röd, men det blir nog ingenting av det, tror jag :b

nej, nu ska jag vara lite nyfiken och snoka runt på lite andra folks bloggar. mohaha. ha en braig helg. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback