körskolan

idag har jag ringt till skolan för att prata med mari och vi bestämde att jag skulle komma och göra provet på tisdag. hon hade pratat med annica och nåt vg kunde jag inte få, pga min frånvaro, sa hon. jävligt tråkigt eftersom hon egetligen vill ge mig ett vg. menmen.. sånt är väl livet. och jag får väl skylla mej själv :/

om ett par timmar ska jag, mamma och pappa på sån där körskoleutbildning.. äntligen. sen är det bara lite papper som ska skickas och så, sen får ni allt hålla er borta från vägarna, för då jävlar. mohaha.

jag ska försöka smöra lite för pappa sen så att han kan vara jättegullig och skjutsa mej till johan redan ikväll. vore verkligen jättebra. måste ju ta hand om min lilla älskling nu när det är så synd om honom ;)

på lördag firar mamma och pappa att dom varit tillsammans i.. hmm.. måste vara 27 år nu.. och ja, gifta i 2. haha. och jag och johan firar ett år på söndag så på lördag kommer mamma och pappa till johan och så ska birgitta laga lite god middag och så för att fira oss fyra lite :) blir nog jättemysigt. och pappa och mamma tar nog med sej husvagnen också så att dom kan sova över där :) ser fram emot det jättemycket :) haha. inte ofta en 16- åring firar förhållandets 1- årsdag med sina föräldrar va? haha.

nej, nu ska jag gå in på miniclip och spela lite tidsfördrivande spel. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback