kalas :)

hade födelsedagskalas med släkten igår. är jättenöjd med allt jag fick. av sara, matilda och adam fick jag en chokladsmältare (?) och en toaster, av mormor en ring och 300:- (860:- totalt av allihopa) av bror min fick jag ett jättegulligt broderi, av birgitta och leo fick jag jättefin belgisk choklad och sånna där te- muggar jag har tittat på från ikea, och av min lilla älsklingspojke fick jag en ros och ett jättejättejättefint halsband, som jag förövrigt har på mej nu.

nu sitter jag och äter kladdkaka :D ska snart åka till skolan, tyvärr. har nationellt prov i matte direkt på morgonen. uscha, så hemskt. och så ska jag göra det där tyska- provet idag också. förresten fick jag tillbaka so:n igår.. fick MVG, vilket betyder att i slutbetyget har jag MVG i alla so- ämnen :D

efter skolan idag ska jag åka till eksjö och gå på föreläsning med Paolo Roberto :) det blir nog väldigt intressant, kan jag tänka mej.

nej, nu ska jag ta och gå in på lunar och så lite. hehe. men ha det så himla bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback