I hope you´ll burn in hell!

när jag vaknade imorse och faktiskt kom upp ur sängen så var jag så otroligt stålt över mej själv när jag insåg att jag faktiskt skulle lyckas komma iväg till skolan. var på bra humör, hade på mej min nya klänning och var jättetaggad inför tyska- provet. men med min vanliga tur så fortsatte inte dagen på den banan så länge. det är en ganska lång historia men iaf så skulle vi inte ha vårt vanliga klassrum den första lektionen, men jag och sandra letade men hittade inte dom andra. så tillslut gav vi upp och tänkte att vi kunde passa på att ta tillfället i akt och göra nåt vettigt, så vi gick till syon och pratade lite. när vi sedan skulle ha svenska så fick vi en utskällning av pia för att vi inte hade varit på lektionen. hon frågade inte ens varför vi inte hade kommit och vi förklarade men hon fattade ju inte, som vanligt. gick och satte oss och jobbade lite, men efter ett tag så orkade inte jag mer, pga hur jag mår, tror jag. iaf så la jag boken på bordet, sa till pia "jag går till biblan så behöver du inte undra över vart jag är" sedan råkade jag visst smälla igen dörren. då kom haggan utrusandes och skrek på mej att jag fick ta och skräpa mej och lugna ner mej. enligt henne hade hon inte skällt och hon hade frågat vart vi var. hon hade tom mage att säga att dom inte skulle behöva tissa på tå för mej hela tiden! tack, jävla idiot! precis vad jag behöver höra när jag har dåligt samvete för att jag är så jävla besvärlig hela tiden. tack för att du gör min skolgång ännu mer helvetisk!

efter att ha kastat in mina saker i skåper bokstavligen sprang jag in på toaletten och föll gråtandes ihop... hyperventilerade tom ett tag. när jag lugnat ner mej så att jag iaf kunde prata ringde jag pappa och förklarade att jag ville att han skulle följa med mej till P-O, rektorn. gullig som min pappa är släppte han det han höll på med och kom till mej med en gång. han och jag gick upp till po och förklarade och så och så skulle dom höra av sej ikväll, sa han. efter det skjutsade pappa hem mej, och jag har bara legat och tittat på tv sedan dess. när jag hade varit hemma ett tag fick jag ett sms från några kompisar i klassen och bla skrev dom i det att pia hade skällt ut sandra ännu mer när jag åkt hem.. hon hade sagt att hon var feg och massa sånt. jag antar att hon menar att hon inte sa någonting eller nåt, jag vet inte.

aja, så blev det med min dag som skulle bli så himla bra. vet inte hur fan jag ska kunna gå på hennes lektioner mer. och dessutom är jag livrädd för att detta ska påverka mitt betyg i svenska  och engelska. men eftersom att det inte är så lång tid kvar så gör det kanske inget om jag inte är på hennes lektioner. men samtidigt vill jag inte att hon ska känna att  hon vunnit. får se hur jag gör.. vi får se hur mycket jag orkar.

Kommentarer
Postat av: blubbiblubb

pahahahahahahahah

2007-05-25 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback