hundvakt

Igår kom johan till mej med tåget klockan halv tre. efter det åkte vi hem och åt och lite sånt. på kvällen skjutsade pappa ut mej och johan till mormor. vi är hundvakt åt ronja idag och imorrn, nämligen. igår spelade vi kort hela kvällen. väääldigt trevligt, som alltid :) gick och la oss ganska skapligt ändå, klockan var bara elva. när vi lagt oss låg jag och johan och läste ett tag så nu har jag läst ut boken, matilda ;) därefter somnade jag väldigt fort, må jag säga. imorse vaknade jag av att en stor, klumpig svart hund hoppade på mej och slickade mej i ansiktet. alltid lika mysigt. hmm :b efter det gick vi ner och åt lite frukost. vi var fortfarande lite trötta så vi bestämde oss för att titta på en film. johan hade hittat nån i bokhyllan som han verkligen ville se så det gjorde vi. själv somnade jag ett tag vilket var väl behövligt. när klockan var runt halv två gick jag och ställde mej i duschen och johan lagade till lite lunch. han stekte ägg, potatis och korv. så mumsigt så :) efter det gick vi en sväng med ronja. det gick faktiskt väldigt bra och hon var riktigt duktig. gick ut på en äng och kastade en pinne åt henne så att hon fick leka och springa av sej lite. när vi kom in drack vi lite kaffe och nu tittar johan på film igen. haha. mormor har tydligen många filmer i hans smak ;b

nej, nu ska jag ta och göra min kära pojkvän sällskap igen. älskar verkligen dej johan. du betyder hur mycket som helst för mej :) vet inte vad jag skulle göra utan dej, hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback