hem ljuva hem

vi kom fram till kristianstad runt halv tio eller nånting i fredags, tror jag. då gjorde vi inte alltför mycket. när vi ätit frukost igår åkte vi till bromölla för att hämta millas nya soffa. så jävla otroligt jättesnygg. en gigantisk, röd soffa med scheflong (det stavas inte så, va?). vi bar upp den och sedan åkte vi tillbaka till bromölla för att lämna tillbaka släpvagnen. på vägen hem stannade vi på EKO- hallen, som är en hur rolig, jättestor affär som helst. jag köpte faktiskt ingenting mer än ett litet hänga gubbe- spel som jag tänkte vi kunde ha till husvagnen. efter det åkte vi hem och lämnade av grejorna i lägenheten och sen gick vi till stan. blev bara en snabbsväng där, för det var så jävla mycket folk. innan vi gick hem igen åt vi hos pasta- kungen. ojoj, vad mätta vi blev. haha. jag åt vanlig spaghetti och körrfärssås. var jättegott men en stor var alldeleeeees för mycket. haha. när vi ätit färdigt gick vi tillbaka till lägenheten och johan och leo började skruva ihop soffan. vet inte riktigt vad jag gjorde, men nånting var det nog. haha. sen gjorde vi inte så mycket under kvällen. umgicks och tog det lugnnt och så. jo, just det.. milla hjälpte mej med mina lösnaglar som jag köpte. väldigt ovant måste jag få säga, men man vande sej ganska snabbt. men det känns väldigt konstigt att sitta och skriva på datorn, kan jag lova.  haha. 
ja, nu idag har vi inte gjort alltför mycket. åkte därifrån vid halv tre eller nånting sånt. 
tyvärr har jag inte tagit några kort heller. har totalt glömt bort att göra det :b  

jag ska alles snart gå och se på sveriges smartaste barn. efter det ska jag nog lägga mej tror jag. har ju inte sovit middag någon utav dagarna. stackars mej :b

nej, nu ska jag gå och prata med mami och papi som precis kom hem från deras semester. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback