fortfarande hundvakt

runt klockan halv sju igår lagade johan spagetti och köttfärssås. blev jättemumsigt. efter det gick vi ut med ronja en sväng. när vi kommit in därifrån satte vi oss vid datorn och spelade backpacker. haha. var hur roligt som helt. efter ett tag tog vi en paus från det och gick ner och drack kaffe och åt ostkaka/glass och grädde. jättemumsigt det också. när vi sedan var nöjda och belåtna efter det bestämde vi oss för att ta ett mysigt bad, så det gjorde vi. himlans mys :) efter vi legat där och haft det gott satte vi oss i soffan och tittade på film, men det dröjde inte länge innan vi stängde av och gick och la oss istället. var dock inte jättelätt att somna. johan hade först en katt på magen, sen hade jag henne vid min mage och ronja låg på mina fötter. ojoj, vad det är trevligt att ha djur, hörrni ;b vaknde runt fyra inatt av att ronja slickade oss i ansiktet och höll på, så då tröttnade jag och stängde ut henne i vardagsrummet. hehe.
hade ställt klockan på kvart över sju imorse eftersom vi skulle ut med ronja. var inte roligt alls att gå upp så tidigt när man var trött och sliten, men sånt är livet :b hon stack iväg den jäveln idag. riktigt länge var hon borta.. blev riktigt orolig. men så efter ett tag kom hon springande till oss... precis som vanligt.

när vi kom in från promenaden var vi duktigt hungriga, eller iaf jag, så vi började äta frukost. efter ett tag anlände mamma med sigge och ozzy. eftersom mamma och pappa ska på mamma mia idag ska vi ha våra vovvar också.

ja, idag vet jag inte riktigt vad som händer mer, faktiskt. det är väl sånt som märks. men en sak vet jag iaf.. och det är att jag älskar johan. hur mycket som helst, dessutom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback