dumdidum..

i onsdags åkte ju alla nior upp till linköping för att se på teater, men innan den började hade vi massor av tid till att gå på stan. jag var på riktigt bra humör så jag köpte tre par skor, två klänningar, två par leggings, en väska, två halsband och lite annat jox. är verkligen superdupernöjd :)

torsdagen var inte lika bra.. mådde hur dåligt som helst och var jättenere så på kvällen bad jag pappa skjutsa mej till johan, och snäll som han är så gjorde han det. har alltså varit här längre än vanligt :) underbart. allt känns så mycket bättre när jag får vara med dej, johan.

i fredags var johan och jag ensamna hemma på kvällen så vi lagade tacos och satt och tittade på film och hade jättejättemysigt :)

igår var vi först nere och handlade lite på morgonen och sen åt vi en jättegod frukost med massa röror och gottigt :) efter det så råkade jag visst sova ett par timmar igen. tog det ganska lugnt hela dagen och på kvällen var det ju schlager så då satt vi och tittade på det jag, birgitta och leo. johan däremot satt uppe och spelade wow :) sötunge.

nu har vi precis ätit frukost. johan kom nyss ut ur duschen så nu är det min tur att hoppa in där. ska åka in till stan senare. får se om jag kanske kan handla lite till ;)

men som sagt, nu ska jag duscha. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback