can I get some sleep, please?

ååh, vad jag verkligen inte vill gå till skolan idag. uscha. drömt en massa som vanligt, sovit jättedåligt och vill inget hellre än att bara dra täcket över huvudet igen och sova mej igenom hela denna dag. men eftersom att vi har friluftsdag idag och jag verkligen måste vara med på all idrott jag kan så har jag väl inte så mycket val, I guess. har ingen aning om vad det är jag har valt att göra idag, men det är väl sånt som märks.

efter skolan idag ska jag på ungdomsråd.. har inte varit där på väldans länge nu. synd faktiskt :b men ikväll slipper ni mej inte länge.

nej, nu ska jag fanken gå och borsta tänderna sen ska jag gå och lägga mej på soffan tills jag måste åka. gosh, så trött jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback