åskrädd?

ja, dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, men faktiskt till det positiva. åkte, trött som en zombie, iväg till skolan. först hade vi en biologi- lektion som var väldigt intressant och därefter hade vi so som naturligtvis var ännu mer intressant. finns inte mycket som slår det faktiskt. efter det hade vi hemkunskap. fick tillbaka våra lägenhets- arbeten. jag fick MVG och en stjärna i kanten :) är verkligen jättenöjd, vilket kanske inte är så konstigt. haha. efter det gick vi och åt och sedan hade vi friluftsdag på eftermiddagen. började med tennis nere i källängen. har aldrig spelat tennis förut i hela mitt liv, men det gick riktigt bra.. och det var roligt dessutom. men vi fick avbryta drygt tjugo minuter innan planerat för att det började ösregna, fick ta skydd i omklädningsrummen. när regnmolnen dragit förbi gick några av oss, däribland jag, marre och anna, ner till björkbacken för att ha beach volley. hann knappt inleda matchen förrän det var dags att ta skydd igen. efter några minuter började det åska som jag vet fan inte vad. det var precis över oss... blixten och knallen kom samtidigt. och jag som aldrig är åskrädd började gråta :/ fy fan, så hemskt det var. men till slut gick det iaf över och då hade vi bara promenad kvar så dom lät oss gå hem, så vi slutade över en timma för tidigt.

det var ju tänkt att jag skulle på ungdomsråd vid fyra, men när vi slutat ringde jag efter mamma så hon fick hämta mej. när jag kom hem tog jag ett par mackor sen gick jag och la mej en sväng. var verkligen helt slut efter dagens åskhelvete.

vid klockan sex åkte jag och mamma iväg till nisses på migränfika. hon ville inte riskera att fika ensam så då offrade jag mej, snäll som jag är :) peter kom dit också, så vi hade väldigt trevligt och satt där i ungefär 1.5 timme. nu när jag kom hem fick jag nåt ryck och ställde mej på vår orbitrec ett tag. puh, så jobbigt det är, vill jag mena. men så skööönt. ska börja göra det oftare, har jag bestämt. byxorna har visst krymt i garderoben :b 
när jag duschat och så ska jag faktiskt vara duktig och lägga mej och plugga på so- provet som vi har på fredag :)



image10

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åhh vilken fin bild det blev när du klippt bort dig själv! tss* :)

2007-05-09 @ 17:52:14
Postat av: Storasyster

Åh vilken fin bild det blev när du klippt bort dig själv! tss* :)

2007-05-09 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback