am I dead yet?

hmm.. har varit hemma från skolan idag. hade verkligen, på hedersord tänkt att gå idag, bara lite senare. men runt åtta eller nånting fick jag världen ångestattack och har mått skitdåligt efter det. har varit nära att kräkas flera gånger och hyperventilerat en gång :/ verkligen inte nå kul alls :b men jag måste verkligen försöka gå till skolan imorrn.
nu har jag ringt till sylvia så jag har en soltid klockan sex ikväll. skönt. har bestämt mej för att jag ska gå dit och kanske hem, så får jag min dagliga motion. haha ;b har ju bara legat i sängen hela dagen, nämligen. varit uppe och ätit frukost och ett knäckebröd bara :b

imorrn kväll åker jag, johan, leo och brigitta ner till kristianstad för att hälsa på milla, johans syster. ska bli väldans trevligt att träffa henne igen :) vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir nog trevligt vad det än blir. haha.

längtar efter dej, johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback