am I crazy?

tro det eller ej, men idag gick jag upp klockan kvart över sex och gick raka vägen och ställde mej på orbitreken. mamma och pappa trodde att det var tvättmaskinen som var igång. haha. kalla mej dum i huvudet, men det var jätteskönt. och dessutom är morgonen, innan frukost, den bästa tidpunkten på hela dygnet att motionera :) efter det gick jag upp och åt frukost med pappa. när jag gjort det i lugn och ro blev det en dusch. orkar aldrig sminka mej eller nånting längre så jag går upp lite välan tidigt, så jag fick sitta vid datorn jättelänge i morse :b

pratade med min tyska- lärare idag också. eftersom jag varit borta så mycket har hon ju svårt med betygen och sånna saker och dessutom har vi ett jättestort prov på fredag, som jag inte fått nåt papper om eller nånting, eftersom jag som sagt inte varit där. men hur som helst så gick samtalet väldigt bra och vi kom fram till att jag ska plugga lite på prepositioner och sen läsa och arbeta med ett kapitel och så ska jag få nå slags prov, både skriftligt och muntligt, på tisdag. jag är faktiskt inte ett dugg orolig.. det får bli som det blir, och jag vet att jag kan det där och har lätt för tyska och allt sånt, så jag ska väl inte brusa upp mej alltför mycket. men så vet jag ju hur det kommer vara på tisdag morgon, men den dagen den sorgen.

för övrigt har dagen varit piss. har definitivt inte märkts på mej, eftersom jag verkat hur flummig och glad som helst.. men nu när jag kom hem känner jag hur jag egentligen mår, och det är inget kul alls :b men som sagt, det är ju inte så många veckor kvar nu, så det är väl bara att bita ihop.

imorgon efter lunch ska alla nior på al åka upp till linköping och se på shakespears pjäs Trettondagsafton. vi kommer upp runt klockan två och vi ska återsamlas klockan sex, så däremellan ska det shoppas, och det mycket! så se upp gott folk! ;b 
vi kommer hem till vimmerby igen runt klockan halv tolv så vi är lediga på torsdag. så himla sköööönt :) 

nej, nu ska jag faktisk gå och plugga lite so. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback