söndag

godmorgon. gårdagen var jättemysig, helt klart :) även att min lilla älskling inte mådde så bra. stackare.
idag vaknade vi runt tio- elva och gick upp och åt frukost. efter det tittade vi på Den otroliga vandringen. ojoj, vad jag hatar den filmen.. den är ju så bra! och jag bara gråter. nej usch, det är så hemskt. efter att den var slut och jag blivit trött av allt gråtande gick vi ner och la oss igen, och såklart så somnade jag :b det var väldigt skönt att få sova lite till, faktiskt :)
pappa kom ner för ett tag sen och frågade hur det blir med jobb och sådär, och eftersom att johan är här skulle jag jobba när han åkt hem.. men min lillplutt längtar ju hem till sitt wow också så vi kom överens om att han skulle åka redan vid halv fyra, så att jag kunde jobba lite längre :) gullunge.
så nu sitter vi här, med laban bredvid oss, och inser att han snart måste åka. tråkigt :b men veckan går fort, får vi hoppas :)

haha. idag är mamma bakfull. ojoj, vad full hon var redan på förfesten här hemma. hade velat vara med på pumpen och sett na. men dom hade nog roligt, verkade det som.

nej, nu ska jag ta och gosa ner mej med min sötnos ett tag till. ha det bra. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback