shopping

underbara, underbara dag.
när jag var i skolan idag fick jag ett sms från pappa där det stod att jag får 5035 :- i lön! jag höll på att dö av lycka och skrek och hoppade. var bara tvungen att ringa till mamma en sväng och hon skrattade lika mycket som jag :D
när vi hade slutat sista lektionen greppade jag Mica och konstaterade att hon skulle med mig till stan en sväng, och hon följde gladeligen med :) först gick vi till skonisse och tittade skor. hittade ett par SKITSNYGGA sandaletter med lagom hög klack i vit lack. men dom var ruggigt osköna, så den idén fick jag skippa. efter det gick vi vidare till downstairs där vi både kollade på skor och kläder. jag la undan ett par shorts som var asaballaläckra, men jag tänkte höra vad mor min säger innan jag köper dom. sedan bar det iväg till cubus och då började det på allvar. ojoj, vad vi provade och riktigt roligt hade vi :) Mica hittade sig en skitläcker skorta, ett bälte och en mössa/keps? även jag köpte en skorta och ett bälte. när jag handlat mitt där skulle jag in till dressman och hämta ut pappas byxor som kommit hem, så då passade jag på att be dom göra ett nytt hål, längre in, på bältet. men nu när jag kom hem och provade igen var det alles för stort, lik förbannat :b
när jag kom hem låg kläderna från halens på sängen så då var det bara att sätta igång och prova det. ska bl.a behålla klänningen. så nu ligger den där, min avslutningsklänning, och bara väntar på att det ska bli sommar och skolavslutning.
ska ju till ullared på måndag så då blir det väl också en hel del handlande, kan jag tänka mej. ojoj, vilken bra dag detta varit. men nu är jag helt slut. haha.

nu ska jag gå och hjälpa mamma att laga lite mat. ha en bra dag.. hälsningar den rika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback