pigg som en mört

godmorgon folket. nu är klockan halv sju och jag har varit  vaken i.. låt se.. snart fyra timmar! har testat alla knep som finns.. räknat får, andats ordentligt, men ingenting har fungerat. och så kan jag inte ligga på höger sida för att jag har så jävla ont. nån som känner för att hjälpa mej? ;b

aja. sista dagen på den här veckan idag iaf. väldigt skönt. ska nog jobba ikväll, tror jag. har inte gjort det på länge och det vore skönt att bara jobba och inte behöva tänka på allt annat.
ska jobba imorrn bitti också, har jag tänkt. efter det kommer johan äntligen hit. saknar dej.

om jag inte redan berättat det så är jag färdig med hemkunskapsarbetet nu. så jävla sköönt! men det är ju många veckor kvar, så jag undrar vad jag ska göra på de lektionerna, men det får väl vara nästa bekymmer. jag är faktiskt väldigt nöjd med arbetet och jag hoppas att angelica också tycker att det duger.

har för övrigt samhällsprov på tisdag och jag kan inte ett skit. har två so- lektioner idag, så jag får väl se hur det går. får kanske prata med björn i eftermiddag och be om att få göra provet tisdagen efter eller nånting, eftersom jag varit borta så himla mycket och inte har haft någon chans att träna :b

Okej, nu riktat till alla vimmerbybor! på måndag har ungdomsrådet ett möte med bengt- nånting, som har hand om källängsparken, typ. om ni inte visste det så har vi lyckats påminna kf om att det ska bygga ut scenen och förbättra källängen över huvud taget. så på måndag har vi då detta möte med honom och har då alltså möjligthet att påverka hur det ska se ut nere i vår älskade park, så därför tycker jag helt klart att du ska höra av dej till mej, eller nån annan som är med på våra möten och tala om vad du tycker så att vi får höra lite av era idéer :)

ja, vad kan jag mer hitta på för strunt att skriva? det känns nämligen inte som att jag skrivit nånting vettigt idag. haha. men vad ska man göra såhär jättetidigt på morgonen annars? ;b

nej, men titta, nu vaknade johan så nu ska jag prata lite med honom. ha en underbar helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback