min älskade johan

tjenahejsan. sitter här med johan bredvid mej, har precis ätit lunch. mums :)

igår var vi nere och hyrde Hard Candy och köpte lite godis. när vi kom hem satt vi och umgick med mamma och pappa ett tag. gick och la oss redan klockan halv nio och såg på filmen och hade supermys, filmen var dock dålig. som alltid när vi hyr film. haha.

det var meningen att jag skulle jobba idag, men jag orkade verkligen inte det, och nu är det nästan lite sent :b men jag har ju jobbat tidigare i veckan, så jag får väl vara nöjd ändå.

ikväll ska mamma och pappa till pumpen, rayday spelar, så det kommer lite folk hit innan, och sånt tycker jag alltid är trevligt :) sen när dom har åkt ska jag och johan äta toast med en jättegod röra, sen har vi tänkt att ha lite myspys.. kanske duscha med lite ljus tända och så :)

älskar verkligen dig, johan. vet inte vad jag skulle göra utan dig. känns så underbart att somna med dig bredvid mig med din arm runt mig :) tack för att du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback