lördag

godmorgon, gott folk!
sitter hemma hos johan just nu, men han är och jobbar. vaknade för ett tag sen av att jag höll på att dö av värmeslag. det är jättefint väder ute idag och solen ligger på vårt fönster så det blir duktigt varmt här inne. såg det som ett tecken att jag inte skulle sova  bort hela förmiddagen och gick faktiskt upp ganska skapligt. haha. jag  har precis varit nere och ätit frukost, gosat lite med sixten och pratat en massa goja med birgitta :) härlig start på dagen, faktiskt.
snart ska jag göra mej iordning lite, för jag och birgitta ska ta bussen neråt, för vi ska på systemet och lite sånt. häääärligt. haha.

uscha, vad dåligt jag har sovit inatt. fy fanken. har haft ont i hela kroppen och bara legat och vridit och vänt på mej hela tiden. och så har jag hamnat i den där jävla skarven i sängen hela tiden. så runt två eller nånting gav jag upp, så då väckte jag johan och frågade om vi inte kunde byta plats och gullig som han är gick han med på det. somnade faktiskt med en gång då. haha. skööönt :)

nej, nu ska jag faktiskt lägga mej och läsa lite, tror jag. var faktiskt ett tag sen jag gjorde det. har varit så himla trött och seg så jag har varken haft lust eller ork till att läsa.

aja.. ha en bra dag. det ska jag iaf :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback