linedance

har haft en väldigt, väldigt bra dag idag. vaknade och var på gott humör när jag åkte iväg till skolan. allting har flytit på jättebra där och när skoldagen var över gick jag till fritidsgården för ungdområdsmöte.
när mötet var slut kom annelie och lisa och hämtade mej och vi begav oss ut till pelarne för att dansa linedance. oh, herre jävlar, vad himla rooligt det var. haha. jag ääger på att dansa. mohaha. en dans skulle man dansa två och två, mitt emot varandra och jag dansade med annelie. haha. fan, vad roligt det var. och vad dåligt det gick för oss. ojojoj. så räkna med att jag kommer nästa vecka också :)

kom precis hem från pelarne nu. tänkte faktiskt vara duktig och jobba lite med mitt hemkunskapsarbete. det går ju bort några måndagar nu, så det säger väl bara schwooopa, så är det vecka 16 och arbetet ska vara klart. haha.

nej, nu ska jag, som sagt gå och göra det. ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback