kommande helgen

jaha, är hemma från skolan idag också. men idag ångrar jag verkligen inte att jag inte gick. det hade bara inte gått. vet inte riktigt vad det är som händer med mitt sinne och min kropp just nu, men bra, det känns det verkligen inte. känns som att jag hela tiden skulle kunna bryta ihop och ge upp vilken sekund som helst. vet inte hur länge jag orkar, faktiskt. men jag måste, antar jag. så är det väl bara.

just nu är pappa nere och handlar åt farfar, men efter det ska han skjutsa mej till johan. orkar inte känns nånting över det just nu, men det blir säkert bättre när jag väl kommer dit.
imorrn ska vi, som sagt, festa hos lucas.. så jag har vääldigt mycket kläder med mej, så att jag har lite att välja mellan imorrn. haha. ska faktiskt bli skönt att få dricka sig lite onykter och bara må jävligt bra för en kväll, iaf. känns som att det var länge sen jag verkligen njöt av livet nu. okej, det är sjuk att jag säger att det är bra att alkoholen är inblandad då, men just nu är det faktiskt så.. mycket, mycket lättare att släppa allt annat och leva i nuet med lite gifter i kroppen. sad, but it´s the reality.

nej, nu ska jag faktiskt gå och gosa med laban ooch se om han kan skänka mej lite krafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback