jag är bäst :)

dagen började med att jag var hur jävla trött som helst och ville verkligen inte gå till skolan, men jag var duktig nog och tvingade iväg mig själv iaf. när jag kom till skolan hade vi en dryyyyg biologilektion och efter det var det dags för min redovisning av balkan- arbetet. det gick så jävla bra! oh, vad duktig jag är. haha. efter det så gick jag och björn, min lärare, in i grupprummet för han ville prata med mej lite. fick då tillbaka mitt EU- arbete, som jag fick MVG+ på :D alltså, jag satt bara och gapade när han pratade med mej.. trodde verkligen inte att det var sant. tjena mittbena, alltså! så nu har jag helt klart, sa han, MVG i historia, religion och geografi. Har ett starkt VG i samhäll, och det är det vi ska jobba med nu, så han sa att jag har goda chanser att höja mej i det också :D ja, den pratstunden har nog lyst upp hela min dag, tror jag. var tvungen att gå ut och ringa mamma en sväng när han sagt det. haha. och hon blev nog lika glad som jag, tror jag ;)
har verkligen kommit igång på hemkunskapen nu, så det känns också jättebra. tänkte faktiskt jobba lite med det senare ikväll.
nu är jag nästan, nästan färdig med min dopklänning i syslöjden. oh, den blir så gullig :D är verkligen nöjd med den, alltså. ujuj, vad bra.

efter skolan pillrade jag iväg till vivo och köpte mej en sallad, sen vidare till aktivitetshuset, där det skulle vara ungdomsråd. satt där och åt och pratade en massa goja, tills vi började fundera på vart fanken tesa höll hus egentligen, så danne ringde till henne och då visar det sej att hon är sjuk. och eftersom att hon är ordf. och ingen annan hade så mycket att säga, så flyttade vi mötet till på torsdag.

så nu sitter jag här.. har precis kommit hem. jag ska nog faktiskt vara duktig och gå ner och läsa lite ekonomi, så att jag kan ta ifatt det jag missat. kanske jobba lite ikväll också? hmm.. får se hur det blir med det. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fyfan va jävla grym du är! :) Tänk om en annan kunde ha såna betyg ;)

2007-03-06 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback