fredag

hade nationella prov i engelska igår. Läs- och hörförståelse. Jag vet inte riktigt hur det gick, men det kändes inte jättebra :b men Pia log när hon satt och rättade det, så jag får väl hoppas att det bådade gott, iaf.
Igår när jag gick på stan och väntade på tåget fick jag ett litet infall och gick in till mårten så han tog två hål i mitt öra. haha. det blev snyggt, faktiskt :)
Igår gjorde jag och johan inte mycket alls. var neråt en sväng och köpte en massa onyttigt som vi satt och mosade i oss. haha. det var väldigt mysigt. tss. har massa kvar idag så vi får väl ta oss en onyttig runda ikväll också.
Eftersom johan jobbat idag tänkte jag vara duktig och gå ut och gå, men det blåser ju rena rama stormen ute, så jag fick tyvärr hoppa över det. vill inte riskera varken att bli bortblåst eller att få migrän :b men jag får väl ta med mej johan och gå en sväng sen om det blir bättre väder.

jaha, imorrn ska vi upp tidigt, eftersom vi ska till uppsala imorrn :D ses imorrn, gott folk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback