fest hos lucas

jaha, då var även denna helg över.

efter att vi kom hem från "stan" i lördags hoppade jag in i duschen med en gång och därefter började jag göra mej iordning. var färdig runt tre nångång, så då satte vi oss och åt lite. birgitta hade lagat jättegod lax med pepparrotsfärskost på och så ris till det och en hummersås. mums, full i bibblan! när vi ätit och jag tagit en sista titt framför spegeln åkte vi till lucas. kom dit runt fyra, redan, för vi skulle hjälpa honom att städa lite. hehe. hade väl ganska trevligt då, men bättre blev det ju sen när lite folk började ramla in. ojoj, vilken bra kväll det blev. men jag har falukorv i håret. jävla johan (inte min johan, en annan :b). haha. men vi hade ett roligt litet falukorvskrig allihopa. det var vääldigt mycket härligt folk där som jag hoppas att få se mer av. goa gubbar. haha.
eftersom att vi kom så tidigt så var jag sugen på att åka hem redan vid halv tio. och vilka protester det blev.. haha. ingen ville att vi skulle åka.. så sööta så :) men efter en flaska vin och fem smirnoff ice, var jag ganska gå-och-lägga-mej-sugen.
när vi kom hem satte vi oss och åt lite mackor. johan gjorde en superdupergod specialare. han rostade en macka, tog smör på, sen pepparosten, leverpastej och avslutade med nån skink-greja som det var kryddad. jag trodde att det skulle vara jätteäckligt, men ack så fel jag hade. ojoj, vad vi mumsade i oss såna. haha. åt det till frukost imorse också :)
när vi kom hem kände jag mej inte mer än lite lullig, men efter att vi legat i sängen ett tag kändes det som om allt det jag druckigt de senaste tre timmarna hann ifatt mej. tjena, vad illamående jag blev och skakade som ett asplöv gjorde jag. men johan, han sussade så sött. han märkte inte ens när jag var iväg för att kräkas. bläää! men jag får väl skylla mej själv, I guess. tss.

jag vaknade vid halv sju imorse och var pigg som en mört, men gav mej fan på att jag skulle somna om, men det skulle jag nog inte gjort. för när jag sedan vaknade för andra gången var jag hur trött som helst, och har förblivit resten av dagen. iallafall gick vi upp och åt frukost och satte oss framför tv:n och dagen har bestått av tv-tittande och chips-ätande. åååh, så gott :)

nu har jag precis suttit och tittat i en halens-katalog och ska beställa en massa. råkade visst komma upp i 1057 :- men det får det väl vara värt, antar jag. haha.

nej, nu ska jag fanken ta och göra nåt annat. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback