Duktiga Kajsa

jaha.. har varit hemma från skolan idag också. blev så igår med :b inte bra alls, det här. känns som att jag inte säger annat än detta. haha. men imorrn ska jag gå iaf.

eftersom att det varit hantverkare här hela dagen åkte jag och mamma ut till matilda på morgonen. först fikade vi lite och så, sen var dom ute och gick medan jag tittade på jönssonligan. när dom kom in därifrån satte vi genast igång att organisera i matilda och adams garderober och förråd. haha. undra vad adam sa när han kom hem i eftermiddag :b men det blev mycket bättre nu än det var innan iaf.

förut var jag och postade papprena om avslutningströjorna. så jääääävla skönt att det äntligen är överstökat. nu är det bara lite med pengar kvar att fixa, men det är ju inte mitt problem :)
efter att jag kommit hem från min tripp till hydro satte jag mej vid datorn och jobbade lite med mitt hemkunskapsarbete. jag är så himla duktig :) har hittat alla saker nu, förutom den där jävla potatisstickan. haha. så i skolan är det bara att sitta och klippa och klistra nu. sååååå skööööönt. ska nämligen försöka göra det där färdigt så fort som möjligt så att jag slipper det sen.

ja, imorrn blir det inget metro för mej iaf. är verkligen inte sugen på det längre, av vissa anledningar :b men jag hoppas att jag kan gå nästa gång. var ju jättelänge sen jag var där nu. men jag och johan ska iaf till lucas på lördag och ha lite trevlans :)

just det, nu kom jag på att jag har en muntlig bokredovisning som ligger och väntar. kanske ska vara ännu mer duktig och träna lite på den ikväll också? ojoj, vad jag är himla himla bra. haha.

nej, nu ska jag faktiskt leta reda på en nedrans potatissticka så att jag har det gjort sen. haha.
ha det underbart.. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback