dagen och morgondagen?

hejsvejs. sitter här med pappa trummandes med findrarna mot bordet bredvid :b kom precis hem från skolan. uscha, vilken dag det har varit. fy sjutton! men nu är den äntligen, äntligen slut!
har sovit hos min älskade lilla mamma inatt igen. haha. och stackarn fick sova med hörselproppar för att jag lät, sa hon, eftersom att jag var täpt i näsan. och stackars pappa får aldrig sova ut, jag bara kommer och kör iväg honom från sin egen säng var och varannan dag. men som jag brukar säga- kom ihåg att ni älskar mej :)

ska nog jobba lite ikväll tror jag.. skönt att komma på andra tankar och så, känns det som. men isf måste min huvudvärk, som jag har just nu, försvinna. men det känns som om det blir lite bättre när jag får lite mat in magen. om jag fortsätter i den här takten kommer nog min lön i slutet av månaden vara duktigt hääärligt :) lagom till vi åker utomlands också. kan inte bli mer perfekt.

idag har jag och sara tagit över det här med dom där jävla idiotiska skoltröjorna. ååh, jag blir galen. men jag har precis suttit och strukturerat upp det lite så nu fattar man vad som händer och fötter iaf. tur att  jag finns. haha :D

imorrn kanske jag ska följa med sara till oskarshamn. hon ska ta bort sin tandställning. hon har två tider med flera timmars mellanrum och då hade vi tänkt att gå på stan och sånt trevligt :) vet inte om jag någonsin varit i oskarshamn, faktiskt. mer än och spelat snickers cup i sexan. haha.

på tal om snickers cup.. herre jävlar, vilka tider det var. och vad beskjuten jag blev. och arg också, kommer jag ihåg nu. haha. ja, jag var allt en riktig hårding på den ti´n ;)

menmen, nu är nu och då var då. och just nu känner jag för att gå och lägga mej och vakna om drygt en månad eller så. vore väldigt skönt. är bara så himla trött på allting just nu. gah! men nu ska jag gå och se om maten är färdig innan jag hungrar ihjäl. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback