uttråkad?

vaknade runt tio eller någonting idag. gick upp och åt frukost och satte igång och packa med en gång efter det. milla och jocke kommer ju hem till åtvid idag så jag ska åka med dom från vimmerby och dit sen.
vet inte riktigt vad vi ska göra varken idag eller någon annan dag i veckan, men det är väl sånt som märks, antar jag :b

övningskörningen igår gick jättebra. var riktigt roligt faktiskt. jag la tom i tvåan. haha :) det var en gubbe som snodde vår skylt också :b finns lustigt folk alltså ;b så det var bara att åka bort till statoil och köpa en ny. får se om jag hinner köra idag innan jag åker till johan. mamma är och färgar håret nu och efter det ska hon handla åt farfar så jag vet inte riktigt när hon kommer hem. men förhoppningsvis ska vi väl hinna med en liten sväng iaf. hehe.

nej, nu ska jag faktiskt gå och gosa med hundarna lite.. är väldigt sugen på det. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback