sommaaaar :D

herre jesus vilket väder vi har. inte ett moln på himlen. gick ut och la mej direkt när jag vaknade, runt klockan tio. nu har jag precis duschat och gjort mej iordning. ska snart åka och klippa mej och färga håret. så underbart skönt. väl behövligt, vill jag mena.

just nu sitter johan i linköping och blir tattuerad. hoppas att det blir snyggt. hehe. men han kommer hit sen ikväll så jag behöver inte vara nyfiken så länge. hehe.

imorrn slutar vi skolan! har aldrig behövt sommarlov så mycket som jag gör nu! ojoj, vad jag längtar. ska bli så otroligt skönt. men det är helt klart vattenfast mascara som gäller imorrn, för om jag känner mej själv rätt kommer jag gråta en hel del. kommer kännas konstigt att lämna klassen och eftersom jag ska flytta så kommer jag ju inte träffa dom ofta alls :b men det är sånt som löser sej framöver. orkar inte tänka på det just nu :b

nu ska jag fortsätta mixtra lite med bloggen. är inte helt nöjd :b ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback