sola och bada :)

runt klockan ett eller nånting packade jag och matilda ihop lite fika, handdukar och badkläder, stoppade in alla tre hundarna i bilen och åkte iväg till hennes och annelies ställe vi krön. hehe. vad kanonvarmt i vattnet och stekhett i luften. tom sigge var långt ute med tassarna. hehe. var jätteskönt att ligga där på stranden och sola och så. men så helt plötsligt kom det fyra kanoter med tyskar, tror jag att det var, och dom skulle tydligen sova över där, så jag och matilda packade ihop och begav oss hemåt. när vi kom hem satte mamma på kaffe och vi satte oss ute under trädet och drack och när vi gjort det satte jag och matilda igång och måla lekerstugan. haha. ojoj, vad vi har skrattat. hmm.. men iofs så brukar ju vi göra det. nu har jag precis duschat, pappa är och hämtar vikke och farfar och när dom kommer tillbaka ska vi grilla :D väääldigt lyckad dag, måste jag få säga.

nu ska jag nog försöka göra färdigt min blogg så att det ser lite vettigt ut iaf. hehe. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Låter härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback