skrattfnatt

igår hade jag en slappardag hela dagen. klädde inte på mej förrän klockan fem eller någonting, tror jag. jag satt och broderade nästan hela dagen samtidigt som mamma läste :) på kvällen kom sara och matilda hit och jag vet inte riktigt vad det var med oss.. fan, vad vi garvade hela tiden.

innan vi skulle äta skulle jag ta bort matilda naglar och när jag tog bort en så kom hamnade det två på bordet och jag började asgarva.. det är nämligen så att för ett tag sen sa hon att det var en nagel som hon inte hittade så jag trodde att hon hade satt fast två naglar på samma finger! men det var visst min nagel som ramlade av också. låter inte så jätteroligt just nu, men vi garvade så vi grät ;b

(kalle är väldigt fascinerad av vår lilla damsugare)
kalle: lasse, får jag dammsuga?
pappa: ja, visst får du det.
kalle: pappa, oh yeah!

på kvällen masserade jag, matilda och sara varandra och tyvärr så sprängdes matilda bröst! och jag har för övrigt inga skulderblad... möjligtvis antydan till skulderknölar :b



idag ska jag och mamma gå ner på stan en sväng. jag ska bla köpa ett broderi till och lite. hehe. jag är så duktig så ;) nu är tomas och gänget på väg ner till alv så nu kan jag gå och ställa mej i duschen. tjingelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback