myskväll med sara

igår skulle jag vara ensam hemma hela dagen och kvällen eftersom mamma och pappa var på studentfest i västervik. var jättefint väder mitt på dagen så jag låg ute i solen och läste i flera timmar. sen runt fyra eller någonting kom sara in hit för att spendera resten av kvällen här. först gick vi ut med hundarna en sväng. efter det gjorde vi kyckling och pommes och slängde ihop en kladdkaka. när vi ätit oss mätta för en hel vecka framöver så satte vi oss vid tvn och tittade på pirates 3 och step up. pirates var verkligen en besvikelse. vilken jävla usel film. hur drygt som helst. satt bara och väntade att den skulle ta slut :b men step up däremot var superb :)

idag gick jag upp klockan tolv, det var nämligen en doris som stod på min mage och pussade på mej så jag hade inte så mycket mer val än att gå upp. satt och åt frukost med mamma och efter det åt vi kladdkaka och drack kaffe :)

idag får vi edsby- besök i form av asno, tomas, erik och kalle :) trevligt trevligt :) dom ska gå på alv och lite sånna saker, så dom stannar här i några dagar. men detta innebär att jag måste försöka samla ork och städa mitt rum. hmm.. vet inte riktigt hur det ska gå till, men det är väl bara att bita ihop, antar jag ;b

kanske lika bra att jag tar tag i det nu med en gång när jag tänker efter. japp, så får det bli. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback