latmasken själv

måndag och ingen skola! så underbart skönt :) varmt ute idag också, men än så länge har jag inte varit utanför dörren. är så himla trött så det finns inte :b vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, faktiskt. men jag känner mest för att ligga nere på mitt rum i svalkan och ta det lugnt. kan ju göra det med gott samvete eftersom jag varit ute så mycket dom andra dagarna. hehe. kanske åker till johan sen ikväll också, får se. han ringde nämligen förut och sa att han är ledig resten av veckan så han tyckte att jag kunde komma redan idag. men som sagt, jag får se sen hur jag gör.

nu ska jag gå och lägga mej och titta på hitta nemo, tror jag. ha det bäst i sommarvärmen.

     
johan och jag på avslutningen/studenten


Kommentarer
Postat av: Sara

snyggt att pappa sitter och röker bakom där..

2007-06-11 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback