lalala..

vaknade med världens mensvärk och huvudvärk idag så jag låg kvar i sängen enda till elva. ganska skönt.. det blåser ändå ute så man kan inte ligga och sola.
nu har jag precis duschat och gjort mej iordning. jag och mamma ska åka till BUP snart och träffa min läkare. jag ska troligvis börja trappa ner min medicin nu. känns konstigt.. men bra. men jag är orolig. tänk om det inte funkar alls :b men jag måste ju försöka, så är det ju bara.

i eftermiddag ska nog jag och sara måla lekerstugan, och efter det ska vi nog åka och bada, hade vi tänkt oss. himla himla mysigt :)

men nu ska jag ta och äta någonting.. magen kurrar hör jag. hehe. ha det bäst.
förresten så älskar jag johan hur mycket som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback