kvällen i lucas stuga

goddagens. nu sitter jag här framför jockes dator och fördriver lite tid.
runt klockan sju igår åkte vi ut till lucas stuga, som tydligen låg utanför loftahammar, på hasselö. vi tog bilen till lofta och därifrån körde lucas deras båt för första gången. men hans pappa var med och förklarade allting och höll koll på honom under resan så det gick jättebra. hehe. när vi klev iland fixade vi först lite och sen gick vi och satte oss ute på en brygga och pratade och hade trevligt. efter en stund hade vi fått fästingar på oss och det började bli lite småkallt så då gick vi in istället. hade jättetrevligt. satt och pratade, hade yrrol i bakgrunden och så. tyvärr blev vi allihopa trötta väldigt fort så klockan var nog vara tolv när vi gav upp och gick och la oss, men vi har bestämt att vi ska ta en hel helg därute om några veckor istället, så kanske det blir lite roligare.
vaknade runt halv tio imorse, så då var det bara att städa lite och göra iordning för att sedan gå bort till färgan och ta den in till loftahammar igen. när vi, efter drygt en timmas båtfärd, kom dit åkte vi upp till fifty fifty och smällde i oss lite dagen- efter- mat :)

när vi kom hem la jag mej och sov i ett  par timmar eller något, vaknade av att johan sa att vi skulle dricka kaffe och äta bullar, och snabbare än så har jag nog aldrig vaknat och rest på mej tror jag ;) efter det satte vi oss, allihopa och tittade på en film och nu har vi precis ätit.
ikväll vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på, men milla har en kompis här så det kanske blir att vi spelar lite spel och sånt trevligt. vi är så slöa allihop så det blir nog lugnt i varje fall.

nej, nu känns det som att jag har ventilerat och pratat av mej färdigt, så nu ska jag väl ta och rota i andras bloggar. mohaha. ha det guttans. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback