kortfattat

runt klockan fyra i tisdags kom jocke och emelia och hämtade mej och vi åkte till åtvid. på kvällen gjorde vi inte alltör mycket. vi tog det mest lugnt.
i onsdags åkte jag, johan, milla och jocke in till stan för att shoppa lite. jag var verkligen inte på humör för det tyvärr, men jag lyckades iaf hitta en klänning, en tunika, två tröjor och två par trosor, så jag är nöjd iaf :) på kvällen hyrde vi en film och hade jättetrevligt. filmen var en besvikelse men det gjorde inget. jag och milla hade skrattfnatt iaf :b
idag ska jag, johan, lucas och linda åka ut till lucas stuga på en ö utanför västervik. vi ska laga mat och ha alkoholförtäring och sånt trevligt :)

Brigitta: Ja, nu ska han väl förskingra henne också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback