I´m done

jaha, jag åkte alltså till skolan förut. först rensade jag ur skåpet, lämnade tillbaka lite böcker och så. tog även hand om idrottsskåpet. efter det gick jag ner till mari för att göra mitt prov. jag har pluggat helt i onödan. vi gjorde ingenting med kapitlet överhuvudtaget. hon frågade lite basfrågot, typ var jag bor och sånna saker bara. men det gick bra iaf.
efter det gick jag ner till martina och prata lite. kändes väldigt skönt att göra det faktiskt. saknar henne :b men det kändes skönt att få tacka henne för allt och krama om henne och så :)
efter det åkte jag hem och då gick jag ut med vovvsarna. ojoj, vilket fint väder det är ute. ska nog sätta mej och läsa lite sen, tror jag.

ikväll har vi avslutningsmiddag på skolan. ska ha min svarta klänning på mej, tänkte jag. det blir nog trevligt förhoppningsvis.

usch, jag håller på att somna känner jag. ska ta och sätta på lite kaffe och sen sätta mej ute på framsidan med min bok. hundarna blir nog glada då också. kanske ska ta med mej laban ut också.. hmm.. får se vad han säger om det. hehe. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback