hmm..

1.Sätt din musik på blanda
2Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3.Använd sångtiteln som svar på frågan.
4.Fuska inte.

1.Hur mår du idag?
The struggle continues 

2.kommer du komma långt i livet?
The spirit of the hawk

3.Hur ser dina vänner dig?
Keops pyramid

4.Kommer du gifta dig?
Hugger i sten

5.Vad är ditt livs themesong?
Take me away

6.Vad är ditt livshistoria?
Härifrån till överallt

7.Hur är skolan för dig?
Can´t keep it in

8.Hur kan du komma framåt i livet?
Dynamite

9.Hur kommer imorgon vara?
Fly on the wings of love

10.Vad är det bästa med dina vänner?
Wake me up when september ends

11.Vad finns i lager för nästa vecka?
Nå´n annan

12.Vilken sång beskriver dig bäst?
Tomorrow

13.Hur är det med ditt liv?
Poison

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Var är vargen

15.Hur ser världen på dig?
Can´t help falling in love with you

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Losing my religion

17.Vad tycker dina vänner om dig?
A thousand miles

18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Every breath you take

19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Bring me to life

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Another me

21.Kommer jag nånsin ha barn?
Break stuff

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Speed of sound

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Drama queen

24.Vad är några tips till mig?
Rolling on the river

25.Hur kommer jag att bli igenkänd?
800 grader

26.Vad är min danssång?
Tiggarens tal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback