gammal?

Känner mej som en gammal tant!  ;)

nu har jag och mamma varit och shoppat lite. gav upp för ungefär en halvtimma sen, för då var vi helt slut, och nu har vi precis fyllt på vår energi med lite kaffe. 
jag har hunnit med att inhandla lite smått och gott. har köpt ett broderi, ett pussel, ett litet pennfack och en överstrykspenna.

tro det eller ej, men mamma har också köpt sej ett broderi. haha. så nu får vi väl se hur det går. troligtvis blir det väl att jag får ta över efter ett tag, då hon gett upp. hehe. så nu ska vi sitta som två små tanter och brodera ikapp, hon och jag :D jag hittade bla en jättegullig julkalender som jag vill brodera, så nu tycker jag faktiskt att det är dags för min kära syster att skaffa en småtting. så det så ;)

nej, nu ska jag nog sätta mej och pussla lite, tror jag. det var ett sånt här roligt pussel. det är liksom en bild på framsidan, som vanligt, men så ska man pussla hur det ser ut i framtiden :) blir nog lite småklurigt ;b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hörrö du, du får nog vänta ett tag med att bli moster! Har inte tid nu.. tss*

2007-06-19 @ 09:40:33
Postat av: Kajsa

Hmm.. ser det ut som att jag bryr mej om det? ;)

2007-06-19 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback