ett år :)

idag har jag och johan varit tillsammans i ett år :) helt sjukt vda fort tiden går. men ändå är det som om jag känt honom hur länge som helst :)

vaknade runt nio, eller nånting idag. då gick vi ner och åt frukost. kändes lite konstigt att komma ner och så sitter mamma och pappa där. haha. efter att vi ätit frukost och babblat en hel del åkte vi hem iaf. nästan med en gång när vi kom hem bytte jag om och började gå halvmilen. väääldigt skönt måste jag få säga. sen kom hastarna hit och drack lite kaffe. dom har också köpt sej en husvagn nu :D när dom åkt gick jag ner och la mej, somnade väldigt fort och vaknade precis nu, trött som ett as :b nu sitter jag och gör ingenting. ska åka och sola om ett tag. hoppas det går bättre den här gången. haha.

imorrn ska jag faktiskt till skolan, har jag bestämt, och denna gång SKA jag verkligen det. hehe. ska rensa mitt skåp och samla ihop lite prov och så.

men nu ska jag gå och sätta mej vid tvn eller nåt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback