Avslutningsmiddagen

avsluntingsmiddagen igår vad underbart rolig. det var länge sen jag skrattade så mycket. fick jättegod mat och underhållningen låg på toppennivå. allra bäst var helt klart min favoritlärare björn :) han drev med vår klass jättemycket och jag skrattade så att jag grät ;b tyvärr tänkte jag inte på att ta upp kameran och filma honom... det ångrar jag verkligen. menmen.. ja, som sagt, det var toppen igår :D

Björn när han gjorde sitt "framträdande": Ja, och matte... det får ju bara tjejerna användning för när dom skaffar hund.
Det var i princip bara jag och astrid som fattade det skämtet, men fy fan vad vi garvade. alla andra satt som frågetecken. haha. jävlar så kul det var. haha.


     
     


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhhhhh vad roligt o se bilder på er :) Hade velat vara med på er avslutningsmiddag! Lova mig att hälsa alla nu o var rädd om dig. Ha fantastiskt kul på fredag.. Kommer ihåg när ni kom första dagen för 3 år sedan :) Stor kram o kärlek "fröken-Jessica"

2007-06-06 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback