avslutning

avslutningen i fredags var jättebra, faktiskt. skönt. men på kvällen gjorde vi ingenting. var så jävla trötta allihopa så vi satt hemma och hade det trevligt. tom matilda som tagit studenten. haha.
igår hade vi däremot studentfest för matilda. var jättetrevligt. supergod mat och kanonväder. häärligt folk var det också. dessvärre var jag och johan trötta även igår så vi gick och la oss och tittade på film runt elva eller nånting sånt.
idag har vi mest legat nere på mitt rum eftersom det är det enda stället det går att vistas på i denna värme. brukar inte klaga men idag är det så hemskt kvavt också. uscha.

har sommarlov nu. så jävla skönt! finns nog inget bättre just nu. ojoj :) johan slutar inte förrän nästa vecka så jag kan mobba honom lite nu. mohaha.

nej, nu ska jag ta och göra nånting annat.

grattis syrran :D

Kommentarer
Postat av: Storasyster

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten! Fy fan vad jag är bra! tss*

2007-06-10 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback