smörgåstårta :)

goddagens. nu har även familjen leijon åkt hem. dom åkte igår kväll. efter det gick jag och johan in till sara och lånade lite filmer och jag, johan, pappa och mamma satte oss och tittade på Det. en väldig besvikelse måste jag få säga. ojoj, vilken dålig film. den var mycket bättre när jag var liten, eftersom jag då var hur rädd som helst ;b

idag har vi mest plockat och lite sånt här hemma. klockan tre kommer det nämligen folk hit för att fira pappa som fyllde 47 igår :D så i eftermiddag ska jag äta smörgåstårta tills jag spricker ;D

nehe, om jag skulle ta och gå och ställa mej i duschen så att jag blir färdig någon gång. japp, så får det bli. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken film såg ni?
Fin blogg!

Postat av: Storasyster

Ursäkta, men han fyllde faktiskt i fredags! tss* Men smörgåstårtan var god iaf! *ler*

2007-07-22 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback