shoppinggalen

i onsdags åkte jag till johan. vi gjorde inte alltför mycket på kvällen, utan vi tog det mest lugnt. väldigt skönt. igår jobbade johan till klockan sex så jag och birgitta satt och löste massa korsord och pimplade nog i oss en liter kaffe ;D även den kvällen blev lugn. tittade lite på tv och sånna saker. eftersom johan jobbar så var han trött så vi la oss tidigt. imorse hade jag ställt klockan på halv åtta så då gick jag upp och packade och gjorde mej iordning och åkte med johan och leo ner till station. därifrån tog jag 09:05- bussen in till linköping för att gå på stan. hittade riktigt mycket kul. det första jag gjorde var att köpa ett paraply eftersom jag skulle gå ute en del och det var pissväder. jag hittade även ett par svarta jeans, en höstjacka, en cardigan, ett halsband, mascara, lösnaglar, solglasögon och ett par strumpor :D (tror inte att det var mer) jag är verkligen helnöjd med dagen. har gjort massa klipp. (däremot har jag absolut ingen aning om hur mycket pengar jag har gjort av med men det är en annan femma. jag har iaf runt en tusenlapp kvar och så får jag ju lön snart) men runt halv tolv gav jag upp.. hade så jävla ont i fingrarna av att bära min packning. visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag gick ner till station och väntade på mitt tåg som gick 13:10. det var riktigt roligt att sitta där och titta på allt lustigt folk. ibland undrar man ju vad det finns för människor alltså.

nu har jag precis ätit och alles snart ska jag fortsätta packa husvagnen. jag, mamma, pappa och sara ska åka till lofsdalen ikväll (mellanlandning tills imorrn någonstans).

nej, nu ska jag kila vidare så att vi kan komma iväg någon gång. hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback