migrän

vaknade med världens migrän imorse, så jag skickade bara att meddelande till pappa att jag ville ha vatten, pronaxen och en macka, och han var så gullig och kom ut med det till mej i husvagnen. jag trodde att jag iaf skulle kunna åka till jobbet efter lunch men det gick inte det heller så jag har varit hemma hela dagen idag.. känns inte alltför bra, men vad gör man :b
idag har jag mest sovit hela dagen.. gick upp och åt mat runthalv fem eller något och nu precis var jag, kats och mamma ute och gick en sväng. så himla skönt så.

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl prat, mys och nåt gott att dricka, kan jag tänka.. grabbarna är nämligen på speedway.

saknar dej, älskling. hur mycket som helst. vill så gärna krypa ner vid din sida och gosa med min lilla sötnos. är så otroligt glad att jag har dej, johan. ses på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback