häärlig dag.

vaknade vid klockan tolv idag. så himla skönt att få sova ut. gick raka vägen och åt frukost för att sedan göra mej iordning för att invänta matilda. hon kom runt två eller någonting så då åkte vi ner till stan. först åt vi en macka på brödstugan och sedan gick vi runt i affärer till klockan fyra- halv fem. jag köpte en grå klänning, matilda handlade mer än jag för en gångs skull ;) när jag kom hem åt jag min ost- och skinksallad som jag köpt på ica och efter det satte jag mej vid datorn och spelade lite tillsammans med mamma. när klockan var runt.. hmm.. sju (?) så satte jag och pappa oss i bilen så att jag skulle få köra lite. gick inte superbra men det tar sej allt. hehe. blir lite jobbigt när det händer alltför mycket på en gång. men som sagt... det tar sej :b jag lär nog sova gott inatt för nu är jag hur slut som helst.

nu ska jag gå och göra iordning en macka med ishavssallad och sedan ska jag gå och lägga mej. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback