edsbybesök och sommarjobb

goddagens.
igår åkte johan hem vid klockan fyra. runt sex eller någonting åkte vi allihopa ut till mormor och fikade lite och jag körde både dit och hem :) blev dock livrädd när jag parkerade på garageinfarten för det rök massor ur motorhuven. det var ett hål i kylarslangen.. alltså ingenting som jag orsakat, så jag kunde lugnt andas ut igen ;b
senare på kvällen kom anna, kats, ulf, daniel och pontus. mycket mycket trevligt :) vi satt mest och gaggade och så på kvällen.
idag steg jag upp klockan sex för att bege mej till jobbet. har varit en skitjobbig dag. jag har varit så himla seg och trött hela dagen, så minuterna har verkligen krupit fram. men nu är jag äntligen hemma iaf.
har ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll men det är väl sånt som får märkas ;b

nu ska jag gå och äta en macka eller någonting.. överlever nog inte tills maten är färdig :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback