dumdidum

oh, vilken dålig uppdatering från min sida. men jag får väl skylla på att jag jobbat och så har jag varit helt slut efter det, så jag har, i princip gått och lagt mej efter maten :b
i söndags kom familjen leijon hit. (stavar dom så?) men jag har ju jobbat så än så länge har vi inte gjort så mycket.
men igår när jag var på jobbet kom göran fram till mej och sa att han hade pratat med anette, min chef, och jag har inget mer jobb nu eftersom det inte finns mer att göra. himla hyggligt, tycker jag :/ men pappa ska prata med dom där uppe för tydligen är det så att jag ska få betalt för hela denna vecka också. hoppas verkligen att jag får det. får nämligen bara ca 3000 kr annars :b

och eftersom jag inte ska jobba mer denna vecka så kommer troligtvis johan hit ikväll, så det är ju lite positivt iaf :)

nej, nu ska jag göra nåt annat. ha det bäst. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback