blabla

efter jobbet igår åkte jag, mamma, matilda och anna ut till krön och fikade lite. blev en snabbfika med råge med ändå trevligt. när vi kom hem åkte jag, matilda, anna, vikke och pia ut till mormor en sväng. åt lite plättar och drack kaffe och så. väldigt trevligt. på kvällen gjorde vi inte mycket alls. satt vid köksbordet och gaggade som vanligt :)

idag var det väääldigt jobbigt att gå upp, kan jag säga. var nära på att ge upp, men jag överträffade mej själv och min egen natur ;b när jag kom hem strax efter fyra gick jag raka vägen in i duschen och nu sitter jag här. jag har ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll, men eftersom anna med resten åker hem imorrn så hoppas jag att det blir lite mys och något onyttigt att äta. hehe.

men nu håller mamma på och lagar maten och jag ska tydligen göra såsen så det är väl bäst att jag går kanske. tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback