bilkörning och promenix

vid klockan kvart över två eller någonting åkte jag, johan och pappa och hämtade smörgåstårta och plockade upp farfar. var jättetrevligt här, men jag och johan gick ner och tittade på en film efter en och en halv timma eller någonting, för jag var lite myssugen och vi kommer ju inte träffas på minst två veckor nu :/
runt halv sex eller någonting skulle johan hem och vi skulle köra halvvägs så jag fick övningsköra. gick faktiskt väääldigt bra, måste jag få säga. och på hemvägen svängde vi höger efter horn så vi körde den stora 90- vägen hem. då blev kajsa väääldigt glad :D
när vi kom hem från bilturen kände jag att jag var väldigt rastlös så jag tog med mej pia och hundarna och gick halvmilen :D vi är så duktiga så! :) men nu är jag ganska trött känner jag så jag ska nog gå och lägga mej alldeles strax tror jag. ska bli väldigt skönt att få sova. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback