underbara helg!

ja, den här helgen har helt klart varit kanon. i fredags skjutade pappa mej till johan på eftermiddagen. Kom dit ganska sent så vi åt lite mat, såg lite på tv och sen var det dags att gå och sova, eftersom att johan skulle upp och jobba på morgonen.
på lördagsmorgonen fick jag en chock när jag vaknade i johans säng, men där fanns ingen johan. haha. ojoj, vad det snurrade i mitt lilla pära innan jag kom på att han var och tjänade pengar. när jag låg där i min ensamhet bestämde jag mej för att jag skulle läsa lite, så det gjorde jag.. i ungefär två timmar. sen gick jag ner och tittade på tv och strax efter kom leo och johan hem.
lite senare när även birgitta slutat jobba och kommit hem beslutade vi att vi skulle åka in till stan och gå på bio, och se Hannibal- och ondskan. Vi blev allihopa lite besvikna på den faktiskt. den var inte alls vad vi hade förväntat oss.. men trots det höll jag på att krama sönder johans hand vid ett flertal tillfällen. mohaha. väl ute från bion och påväg in till åtvid igen, var det visst några som var lite hungriga.. själv hade jag varit så himla nervös under filmen så jag smällt i mej massa godis, men vi åkte iaf till mcdonkan, och när jag väl kom in dit insåg jag att ingen mat = migrän för mej, så jag tog en cheeseburgare och minimorötter. ojoj, vad himla mumsigt det var.
idag har jag underhållt mej med att lägga kort med mej själv ett tag, och så har jag och johan tittat på emil och griseknoen :)

nej, nu är det väl kanske dags att gå och lägga sej, eftersom att lovet nu är slut och det är dags för skola imorgon :b godnatt.

leo, när han försöker prata engelska
- look, a fuckningmaskine! (kondomautomat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback