trevlans

ojoj, vilken bra vecka jag har haft. har bara varit i skolan en dag :b inte bra gjort alls, kajsa. men nu har jag ett underbart lov att se fram emot och så ska jag försöka ta nya tag sen igen, eller hur, mamma?

i eftermiddag har jag, mamma och pappa varit i hultanäs och tittat på kakel, så nu har vi fått ny inspiration. det som vi är inne på nu blir nog hur bra som helst, tror jag :) kom hem precis nu.
just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. jag hungrar ihjäl vilken sekund som helst!

ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med mami och papi. känner att jag skulle behöva det. bara äta gott och onyttigt, ta det lugnt och inte bry mej om omvärlden ett dugg. ska bli så sköööönt.

nej, nu måste jag tydligen gå och hjälpa mamma med vitlöksdressingen. bara jag som kan det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback